Alla hjärtans dag

Hej!
Den här veckan har vi prao men jag har varit sjuk ända sen fredags så jag har stanat hemma i 2 dagar men jag gick i måndags för jag ville inte missa första dagen.
Idag har jag hjälpt mamma att lägga ut massor med anonser på blocket och redan hunnit sälja en hylla. Sedan har jag hunnit packa en massa.
I helgen var jag med Adam och firade alla<3dag! Istället för att fira den på söndagen så firade vi hela helgen!
På fredagen backade jag sofia, evve och Patricia cupcakes, de var så drygt för vi for typ runt hela umeå och jag vart skit kal och sjuk. Senare på kvällen kom adam till mig och vi spelade lite sälskaps spel och tände massor med ljus innan vi gick och la oss. På lördagen vakande jag och adam ganska tidigt då gjorde vi frukost sedan gjorde vi oss lite fina innan vi for till hans pappa och packade hans grejer sedan for vi på coop och handlade lite indigrenser. Sen tog vi bussen hem till hans mamma där det var ff, då började vi göra hjärtformade pizzor och åt råsa cupcakes. Kvällen var jätte mysig vi låg framför tv och åt god mat och gav varanda alla<3dag presenter. Jag fick ett jätte fint packet från body shop med tvål, body butter och skrubhanskar de luktar jätte gåt! Haha jag mins typ inte vad vi gjorde på söndagen som faktist var den "riktiga" alla hjärtans dag dagen men jag tror vi såg på en ny serie vi hittade och sen for jag hem, så helgen vart riktigt lyckad även fast jag var förkyld och inte kunde njuta av den så mycket.
Hejdå!
 
 
 
(Snodde Bilden från sofias blogg..hehe^)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: