Min utmaning.

Hej. Tänkte uppdatera lite om helgen som var. Jag spenderade den med adam, kommer inte ihåg exakt vad vi gjorde men vi somnade ganska tidigt på fredagen och sovde ut på lördagen. Sedan gick vi på en promenad och på söndag morgonen (första advent) for jag och jobbade på stan med alex efter det så kom adam och vi åt frozen yogurt som var hur gott som hälst!
Anledningen till att jag uppdaterar om för helgen och inte veckan är för att jag har inte gjort något i veckan. Imorn är det iallafall fredag igen så det kommer bli jätte mysigt! Ikväll så ska jag bara gå på en promenad med pluto och sedan plugga till glosorna imorn.
Juste jag höl på glöma att säga jag har utmanat mig själv att inte ha smink på mig under fyra skoldagar för att öka självkänslan. Inte för att min är dålig det är bara det när man går på en skola med 2300 elever så har man många ögon på sig och det kan lätt göra en obekväm. Idag var sista dagen av min utmaning och jag märker stor skillnad på hur obekväm jag var i måndags till att knappt bry mig några dagar senare. Jag tipsar värkligen om det då jag tycker att smink och sånt är jätte roligt att hålla på med men att det också är viktigt att vara bekväm i sin egen hud och låta huden andas ett tag.
Ha det så bra!
 

Kommentera här: