Helgen.

Hej! Just nu så ligger jag i sängen och myser framför en serie. Den här helgen har jag spenderat med Adam. I fredags hade vi som en dejt för det var den 18:de (alltså våran månads dag) jag tycker det är kul att fira det. Vi gick iallfall och åt god mat och såg en bra film på bio sedan for vi hem till Adam. På lördagen stannade vi i sängen ganksa länge men tillslut bestämde vi oss för att gå ner på stan så jag hann köpa en halsduk innan stan stängde sedan för vi förbi min kompis på haga för att hämta sälskaps spel som jag hade glömt där, sedan åt vi mat på stan. Resten av kvällen spelade vi sälskaps spel och Adams dataspel, jag förlorade hela tiden så jag vart på lite dåligt humör... På söndagen (idag) så myste vi framför tv en stund innan jag for hem. Så min helgen har varit jätte mysig även fast vädret har varit dåligt.
Jag är verkligen inte redo för skolan imorn men men... Ikväll ska jag bara gå på en lugn promenad och sedan kolla på lite serier innan jag ska sova.
Hoppas eran helg har varit bra, hejdå:*
 
 
 
 

Kommentera här: