Turkiet

Hej har försökt blogga så många gånger men det slutar alltid med att jag inte publiserar inlägget. Så därför tänkte jag att de var dags att göra ett nyt försök.
Just nu ligger jag i sängen och gör inget speciellt, har extremt mycket mens värk så de är inte så kul. 
I onsdags kom jag och linnea hem från turkiet, vi hade det jätte bra, åt mat, solade och fick uppleva riktigt coola saker som att pröva på turkisk bad, flygga i luften efter en båt och sätta ner fötterna i ett akvarium så att fikarna åt på vara fötter.
När jag landade i umeå så överaskade adam mig på flygplatsen så det var super romantiskt! Efter det har vi varit med varan ända tills idag och bara myst på!
På måndag ska jag börja sommar jobba så de kommer nog bli kul hoppas jag, ni som inte vet så ska jag jobba inom park alltså plåka ogräs, klippa, osv.
Nu får ni lite bilder av semestern;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: