I´m back bitches!

Hej! ville bara berätta varför jag inte har bloggat på sistonne, de är därför jag inte har någon dator för den är på lagning och jag kan inte blogga på mobilen för jag kan inte lägga upp bilder på den för knappen är typ sönder och jag tycker de är astråkigt att blogga utan bilder. Men jag tror jag snart kommer få tillbaka min dator så var uppmärksamma och då ska jag uppdatera massor för de har hänt så mycke! Jag och alle har både varit ledare på ett konfirmandläger och nu är vi i stockholm och när jag kommer hem ska jag jobba ännu mer så jag har inte tagit de lungt på hela lovet, så de är lite synd!
Hejdå, hörs snart:)
1 a:

skriven

Är inte din dator lagad snart???

Svar: jo den är lagad:P och alle sluta va som elina "?????????????????????????!!!!!!!!!!"
Izabelle Lindgren

Kommentera här: