förlåt att jag aldrig skriver:P

Min dator har funkat ett tag nu men jag har endå inte bloggat och nu pricis när jag fick lust så gick min mobil sönder...så jag kan inte ha några bilder i mina inlägg at the moment.
Idag har jag varit med adam vädret var inte så bra så vi stanade bara inne om myste.
Jag kan inte bestäma mig om jag vill ta det lungt resten av lovet (för jag vet att jag inte kommer kunna göra det när skolan börjar) eller göra hur mycke saker som hälst och ta vara på varje dag som är kvar av lovet, fast då kommer jag vara jätte tröt när skolan börjar... Vad tycker ni?
Imorn ska iallafall bli kul för jag har en överaskning planerat och jag och adam ska till media markt och kolla på en TV till mig!:D och då kan jag ju också fråga om min mobil som helt gav upp bara för jag gick in på snapchat:(
För att jag inte har gjort nåt inlägg de här lovet så tror jag att jag sen ska göra ett jätte stort inlägg med allt jag har gjort under lovet men senare när jag har mina bilder!
 

Kommentera här: