Every party needs a pooper

Hahah aså käner ni hur bra jag är på att blogga?! jag har typ bloggat as mycke dom 2 sista dagarna (käner mig stålt)
Iallafall så tenkte jag göra ett kort inlägg inan jag går och lägger mig.
Jag får typ panik för halloween är imorn och jag är fortfarande inte säker på vad jag ska vara. Jag tyckte de skulle vara kul om jag sminkade adam till en tjej och jag till en kille, och adam kan vara min babe:P (fast de är han redan;) Men de är ju inte läskigt men skit samma.. btw i den här stunden kom jag på att de var en riktigt bra ide man kan ju bara ha lite fejk blod så blir det läskigt.
Imorn ska vi kanske se skrekfilm och jag är redan jätte räd. Jag typ alvarligt pisar på mig av tanken, men vi får se om dom övertalar mig jag vill ju inte vara värsta party pooper. Jag får vel sita med hörlurar och en bok lolx)
Men nu ska jag sova, godnatt:*
 
 

Kommentera här: