Tips på komedi filmer

För att jag är hemma sjuk så har jag haft tid att kolla på massor med komedi filmer!
Jag föredrar komedi för jag skratar alltid och de får mig på ett bra humör!:D
 
Den första filmen jag har kollade på var "Alexander and the terrible horrible no good very bad day" haha de var as rolig och bra handling så jag tipsar verkligen om den!;)
 
Den andra bra filmen jag såg var "Horrible bosses 2" jag hade redan set ettan och den var också jätte bra! Så de tipsar jag också om!
 
Och den tredje filmen heter "Tammy" och jag håler just nu på att se den, jag är typ halv vägs och hittils har den varit jätte rolig (och jag älskar skåderspelarn som är huvud personen!)
 
 
Alla filmerna är verkligen super roliga!
Hejdå:)
1 Ezztrakt:

skriven

Lets be cops fett bra film!

Svar: ja de tycker jag med!
Izabelle Lindgren

Kommentera här: